Sunday 26 November 2017

How To Handel Binær Alternativer Med Lysestaker


Ansvarsfraskrivelse: Binær opsjoner og forex trading innebærer risiko. Forretningsmodell og inntjening: Resultatene er betinget av å velge riktig retning av en eiendomspris, fra den angitte utsjekkingsprisen, etter valgt utløpsperiode. Når en handel er påbegynt, mottar forhandlere en bekreftelsesskjerm som viser aktiva, strykpris, valgt retning (CALL eller PUT), og investeringsbeløpet. Når du blir bedt om av dette skjermbildet, starter handler om 3 sekunder med mindre Trader trykker på Avbryt-knappen. TRBinaryOptions tilbyr det raskeste alternativet utløper tilgjengelig for offentligheten, og transaksjoner kan være så fort som 15 minutter i vanlige binære alternativer, og så fort som 60 sekunder i 60 sekunders plattform. Selv om risikoen ved handel med binære alternativer er fastsatt for hver enkelt handel, er handelen levende og det er mulig å miste en innledende investering, spesielt hvis en handelsmann velger å plassere hele sin investering til en enkelt handel. Det anbefales sterkt at handelsmenn velger en ordentlig pengehåndteringsstrategi som begrenser de samlede påfølgende handler eller total utestående investeringer. Det anbefales å bruke Mozilla Firefox eller Google Chrome nettlesere når de handler på TRBinaryOptions. Tusen takk for interessen din. Alternativdiagrammer 8211 Gratis kartlegging Hvor får du mer kartlegging Hvis du har brukt noen av de binære alternativmeglerplatformene. eller du er bare en nybegynner som har sett rundt en eller to av plattformene, vil en ting skille seg ut på en skarp måte: fraværet av interaktive diagrammer. Diagrammer er grunnlaget for teknisk analyse i binærvalgsmarkedet. Uten diagrammer ville det ikke være noen analyse av eiendeler for handelsmuligheter, og uten analyse ville handelsmannen i hovedsak være gambling. Det er viktig for næringsdrivende å vite hvor du skal få tilgang til kartverktøy for handelsanalyse, da disse vil gi næringsdrivende informasjon om en informert handelsavgjørelse ved handel med binære opsjonsaktiver. I dette stykket vil vi identifisere noen steder hvor handelsmenn kan få kartleggingsverktøy for å analysere markedene og handle profittabelt. Diagrammer forklart: Kartkilder Diagramkilder er av to typer: a) Online diagrammer er nettbaserte diagrammer tilgjengelige fra nettsidene til enkelte meglere og programvareleverandører. Disse diagrammene gir generelt ikke mye fleksibilitet når det gjelder interaktivitet og verktøyene som kan brukes sammen med dem. For binær opsjonshandel er det ikke anbefalt å bruke online diagrammer. b) Nedlastbare diagrammer som navnet tilsier, kan lastes ned enten som en del av forex trading plattformer eller som programvare frittstående plug-ins. De er de beste til analyse av eiendeler for binær opsjonshandel siden de kommer sammen med mange verktøy som forsterker resultatene av analysen. De er den anbefalte kartprogramvaren for binær opsjonsanalyse. Noen av kartingskildene gir fri tilgang til kartverktøyene. Det er noen som er gratis, men vil kreve noen betalte plugin-moduler for å jobbe, og det vil være de som kommer i en komplett pakke som må betales for 100. Noen av disse kartkildene for nedlastbare forex diagrammer som brukes til binær Alternativanalyse er som følger: FreeBinaryOptionsCharts har et brukervennlig (og gratis) binært tilleggsdiagram. De har også en flott guide for nybegynnere om hvordan du bruker binære alternativer diagrammer. Dette er Mifune8217s nettsted og så er kvaliteten på strategien artiklene svært høy. a) Forex Charts Widget v1.7 Utviklet av Chris Craig og tilgjengelig for gratis nedlasting fra Softpedia, er Forex Charts Widget v1.7 en nedlastbar grafikkprogramvare som lar brukeren vise valutakartene for flere par. Brukeren vil ha mulighet til å velge tidsramme og bruke et sett med indikatorer som følger med plugin-modulen. Sannsynligvis den beste kilden til gratis kartlegging av informasjon og interaktive diagrammer er MetaTrader4-plattformen. Se denne videoen av Bryan for en rask introduksjon til MT4: Denne plattformen er tilgjengelig fra nesten alle markedsmegler megler i forexmarkedet som det er. Det er imidlertid noen som er verdt å nevne på grunn av at de har en mer omfattende aktivitetsbase som samsvarer med aktivitetsindeksen for binære alternativer. Ideelt sett bør du laste ned MT4-plattformen til en megler som har mer enn 40 valutapar, alle de store aksjeindeksene (eller minst 8 av dem), aksjer og spotmetallene (gull og sølv, noen ganger oppført som henholdsvis XAUUSD og XAGUSD ). Eksempler på MT-plattformene du bør bruke til diagrammer, er de fra FXCM, FxPro, Finotec og Forex. Nesten alt du trenger for kartlegging, finnes på disse plattformene. Det beste er at det er gratis og kan hentes når du laster ned MT4-plattformen og oppretter en demo-konto. En annen vakker faktor som virker i MT4s favør er at MQL programmeringsspråket som plattformen ble bygget støtter byggingen av EAs, indikatorer og programvare plug-ins som hjelper til signalgenerering. Disse signalene kan deretter eksporteres til MT4-plattformene. Sjekk ut vår MT4 guide i forumet for mer info her eller se denne videoen som forklarer noen tips og triks for MT4: c) Interactive Brokers Information Systems (IBIS) Ordet interaktivt i dette meglernavnet sier alt. Interactive Brokers har en av de mest omfattende kartleggingsplatformene for teknisk analyse. IBIS-plattformen for interaktive meglere gir grunnlag for kartlegging av institusjoner. Kartleggingsanlegget på IBIS har 22 konfigurerbare tekniske indikatorer, en varselvogn som støtter varslingsoppretting, og tillater handelsmenn å bruke noen av de tre karttyper (bardiagram, linjediagram eller lysestaker). Pakken kommer til en pris skjønt. Brukere må abonnere på bruken til en pris på 69 per måned. d) Mitt FX Dashboard (fra OzForex) Denne forex-kartingstjenesten fra Ozforex tillater handelsmenn å gjennomføre linjestudier, bruke indikatorer osv. Denne programvaren kan ikke lastes ned, men er et Java-aktivert nettbasert program som lar brukerne bytte mellom grunnleggende diagrammer og avanserte diagrammer. Denne kartleggingsprogramvaren er kodet med EasyLanguage, som er programmeringsspråket som styrer FXCMs TradeStation, slik at du også kan bruke det som en programvareplugin på FXCMs flaggskipshandelsplattform. Multicharts er en downloable chart programvare som gir high-definition forex diagrammer på 30 forskjellige valutapar i partnerskap med TradingView. Diagrammene har også en nettbasert versjon. Traders kan bruke flere tidsrammer som spenner fra ett minutt til en måned. Utviklet av MCFX, MultiChart kartleggings - og handelsplattformen er en robust pakke som til og med har en unik ODM-karthandelsfunksjon som nuller ned på den nøyaktige prisen som en handelsmann ønsker å utføre sin handel på, merker den og bruker denne informasjonen for å minne handelsmannen om handel hvis det er et lag i tid mellom signalgenerering og handelstiltak. f) Free Stock Charts Nuff sa. Klikk her for gratis lagerdiagrammer. (Gå til 8220Help8221 i FreeStockCharts og se videoopplæringen. Det er veldig nyttig for nybegynnere.) Leter du etter Lysestake-visning på fsc, gå til venstre til venstre på diagrammet og klikk på Prishistorikk i grønt, klikk deretter Rediger, og endre 8220Plot Style8221 fra HLC Barer til Lysestake og klikk 8220OK.8221 Det er mange andre kilder til kartlegging av informasjon for bruk i generering av binære valgsignaler. Det er opp til næringsdrivende å bestemme hvilken bruker du skal bruke basert på kostnad, brukervennlighet og andre parametre skreddersydd for smak. Simpel men effektiv 60 andre binær opsjonsstrategi En enkel men effektiv 60-sekundær binær opsjonshandelstrategi Tidligere har vi har ofte referert til trading våre 60 sekunders opsjoner kontrakter i sett med tre, som vi refererer til som en 8220series8221. Vi har funnet dette til å være en enkel, men effektiv 60 sekunders binær opsjonsstrategi som kan hjelpe deg til å bli en mer lønnsom og vellykket forhandler av disse kontraktene. I vår erfaring har dette vist seg å være den beste måten å handle på 60 andre binære alternativer. Første ting først skjønt. Dette konseptet bør være en del av din samlede 60 sekunders binære opsjonshandelstrategi. Det bør ikke utelukkende brukes av seg selv, og i stedet bør bli innlemmet i alle dine 60 sekunders handler og større, overordnet handelsstrategi. Det vil bli mye mer effektivt når det brukes som en del av en bredere strategi. Ved å bruke denne svært enkle og enkle å gjennomføre strategien, vil du nesten helt sikkert bli en mer lønnsom 60-sekunders opsjonshandler. Hvordan handle 60 sekunders binære alternativer er sannsynligvis et av de oftest stillte spørsmålene vi mottar, så det var på tide å få dette ned skriftlig. Dette er en effektiv 60 sekunders opsjonsstrategi 8212 til tross for sin enkelhet 8212 fordi ved å handle disse kontraktene i sett med tre, kjøpt omtrent 10-20 sekunder fra hverandre, vil du 8220dampen down8221 den iboende volatile og uforutsigbare naturen til slike kortvarige kontrakter. Det fungerer som en middelmekanisme som demper noen av det tilfeldige 8220noise8221 som kan ha så stor effekt på 60 sekunders kontrakter. Absolutt ingenting revolusjonerende her. Likevel er det effektivt, og vi anbefaler absolutt bruken som en del av den samlede 60 sekunders binære alternativstrategien. Vår enkle, men effektive 60-sekundære binære opsjonshandelstrategi bør brukes som en del av den samlede 60-sekunders handelsstrategien. Hver 8220series8221 handel vil bestå av tre (3) identiske kontrakter, kjøpt 10-25 sekunder fra hverandre. Hver kontrakt i serien bør kjøpes for samme beløp. Volatilitet bestemmer kjøpsintervallene dine. Etter hvert som volatiliteten stiger, bør også avstandsintervallet ditt. Standardavstanden er 10 sekunder og skal brukes mesteparten av tiden. Når volatiliteten er spesielt høy (for den valgte eiendelen, ikke over bordet), bør du forlenge intervaller til mellom 15-25 sekunder. Dine intervaller bør aldri overstige 30 sekunder, da dette vil tillate din første kontrakt å utløpe før den tredje er til og med kjøpt. Den nøyaktige avstanden er ikke kritisk så lenge retningslinjene ovenfor følges strengt. Når du trener med denne metoden, får du en følelse av avstanden under ulike markedsforhold og blir bedre på det. Det er som vi sa noen ganger nå, enkelt, men effektivt. Overraskende effektiv. Det er selvsagt ingen magisk kulde og vil ikke i seg selv gi deg rik handel med 60 sekunders alternativer. Men vi har brukt denne metoden som en del av vår egen 60-sekunders opsjonsstrategi for over et år nå (men ikke 100 av tiden), og har ingen planer om å slutte å bruke det når som helst snart. Det har målbart forbedret vår lønnsomhet i denne kontraktstypen, og vi er sikre på at den kan gjøre det samme for deg. Prøv å se for deg selv. Vi tror du er glad for at du gjorde det. De er nå mange meglere som tilbyr 60-sekunders, 8220Turbo8221 og 8221 binære opsjoner for Short Term8221. Vi har imidlertid satt sammen en kort liten liste over VÅRE valg for 2016 for de beste binære opsjonsmeglerne som tilbyr 60 sekunders binær opsjonshandel. Inkludert 8220Turbo8221, 8220Hyper8221, etc. Type kontrakter Og som alltid ønsker vi deg lykke til i alle dine handelsaktiviteter. Publisert av BinaryBoss Jason - AKA BinaryBoss - er utdannet av WSU med en grad i økonomi med fokus på finansmarkeder . I 2009 forlot Jason sin jobb med Microsoft i hans hjemstat Washington, for å forfølge et liv for selvstendig næringsdrivende. Vis alle innlegg av BinaryBoss Kan du dele strategien din, som kan hjelpe i min handel. Vennligst send meg din strategi til ganga44gmail som ville være en stor hjelp. (Jeg redigerte kommentaren din for å utelukke e-postadressen. Å sette det der alle bots og ulike e-postspammere enkelt kan få det, er en dårlig ide. Og jeg don8217t trenger den publisert offentlig fordi den viser den Administrere privat likevel.) 60 sekunders binære Alternativer er flott måte å tjene penger på å spekulere på, og på så kort tid, fordi du kan få avkastning på 70-80 i 30-120 sekunder. For min første 2 ukers handel bare med de 60 sekunders binære alternativene gjorde jeg litt over 2.200 i fortjeneste. Ikke så loslitt I8217d sier at jeg har min egen metode til min galskap som jeg bruker, og jeg ser at du anbefaler å bruke strategien din ikke som en 8220stand alone8221-strategi, men å bruke den med min egen strategi. It8217s interessant, men jeg kan se hvordan denne enkle ideen kunne bidra til å forbedre på mine allerede ganske gode tall. Jeg skal alligevel gi det et skudd. Takk. Vel, før jeg sluttet jobben min for å prøve å gjøre beskjeden, men mindre stressende inntekt ved å bygge blogswebsites dedikert til fag I8217m kunnskapsrik i økonomi, investering og rene spekulasjoner spiller (binære alternativer trading i det meste. Men ikke alltid, fast i ren spekulasjonskategori) 8212 Jeg var faktisk en Commodities-analytiker for Boeing, i mitt hjemland Washington. It8217 er utrolig hvor mye bunnlinjen avhenger av ting som den nåværende prisen på palladium, eller projiserer prisen på stål i 6 måneder på forhånd, slik at de kan kjøpe opsjonskontrakter basert på mine estimater. Så det er i utgangspunktet ditt svar, min venn, jeg kjenner markedene jeg spekulerer i ganske bra, og mens svært korte bevegelser som 60 sekunders alternativer er nær umulige å nøyaktig forutsi over en så kort tidsramme, kan det være en litt lengre tidsramme8230 og bruk deretter min 8220averaging8221-strategi (som er alt det egentlig er) for å jevne ut noen av de kortvarige støtene, slik at analysen min 8212 hvis korrekt 8212 faktisk har en anstendig sjanse til å komme gjennom støyen som eksisterer på så kort tid rammer. Som jeg sier i artikkelen, er dette ikke ment som en 8220stand alone8221-strategi. Men snarere en strategi som bør brukes som en del av din egen 8220bigger picture8221-strategi, noe som om jeg bruker den som beskrevet ovenfor i min handelsvarehandel (som jeg håper å grundig redigere når jeg har tid til å forbedre og klargjøre det sterkt, har blitt en mye mer lest artikkel enn jeg forventet da jeg skrev det, og det fortjener mer oppmerksomhet nå med trafikken det blir). Det høres ut som om du er noen som har flere hjerneceller enn fingre, noe som er mindre vanlig enn man ville håpe, så jeg tror det med litt mer å lese, øve, lese, øve osv8230.at du til slutt vil gjøre det bra for deg selv. Jeg vil imidlertid i den siste enden, bare i tilfelle du selv har lest dette langt, gi deg det relevante tipset jeg kan angående spørsmålet ditt. Det korte og fryktelig ufullstendige svaret ville være: Trend. Å velge tidsrammen for å sjekke tendensen mot kan være den vanskelige delen, men det er noe som kommer ganske raskt med praksis. Jeg bruker vanligvis 2 og 4 timers rammer for å sjekke imot for å se om de er i konflikt, hvis de gjør det for å sjekke en annen ressurs. Men hvis trenderne stemmer overens (dvs. nedtrending konsekvent i løpet av den tiden, eller selvfølgelig motsatt, opptrending over den tiden. Med svært svært kortsiktige spill som dette, er trenden virkelig din venn. Prøv å bekjempe trenden i en 30, 60 eller 120 andre tidsperiode er ikke anbefalt (selv om du så gjennom alle mine handelsblader, finner du meg selv å gjøre det mot mitt eget råd om noen sjeldne anledninger). Denne darnmeldingen hadde gått lenge nok for å være et fullt innlegg på egenhånd, tror jeg at vi hadde det beste tegnet av og kom på jobb. Hilsen mann, Jason Doug McGhee sier: Dette virket av og på for meg .. men jeg har ett spørsmål8230.hvordan vet du hvilken retning å velge for serien82308230i. e. setter eller samtaler jeg egentlig ville elske å gjøre. Dette innlegget har uventet blitt av våre mest besøkte og lese postspages, og jeg har ønsket å gjøre noen forbedringer for å gjøre det verdig til slik oppmerksomhet. Men dessverre viser jeg meg en eneste mann her, og jeg kan bare gjøre en t hing om gangen. Og dessverre, å revidere det populære innlegget, og til og med legge til en fin videoopplæring for å bedre illustrere hva det handler om, er bare ikke i kortene for øyeblikket. Det er nær toppen av listen min når jeg får en sjanse til å komme tilbake til optimalisering min nettside og postspages, for ikke å nevne å publisere nytt innhold regelmessig. Men vi er bare å gjenopprette fra en google straff tht tørket oss av kartet for en stund takket være et svart hat angrep på oss som satt inn ondsinnet kode i våre sider og tripped google8217s malware beskyttelse øyeblikkelig fjerning fra den store G8217s indeksen. Problemet er alle rettet nå, men jeg har fortsatt en overveldende mengde arbeid å gjøre for å gjenvinne den tapte trafikken, og mistet tilliten som skjedde fra det angrepet. Og det må dessverre være vår topp prioritet til det er 100 korrigert. Takk for din kontakt og din interesse for å forbedre innholdet vårt, vi ELSKER leserens tilbakemelding og forslag. I8217m bare beklager at vi ikke kan oppfylle din forespørsel i tide som vi ønsker. Lykke til deg i din handel Hilsen, Jason Kan du lage en video av denne I8217m veldig interessert. Ta gjerne beskjed til meg. PLEASE GUYS NO SPAMS.

No comments:

Post a Comment