Saturday 28 October 2017

Sonic V2 Forex


Sonic Indicator Project dobbelt AC1 iAC (Symbol (), 0. k) Dobbel AC2 iAC (Symbol (), 0.k 1) Dobbel STOMAIN1 iStochastic (NULL. 0. 5. 3. 3. MODESMA. 0. MODEMAIN. K) dobbelt STOMAIN2 iStochastic (NULL. 0. 5. 3. 3. MODESMA. 0. MODEMAIN. k 1) Dobbel STOSIG1 iStochastic (NULL. 0. 5. 3. 3. MODESMA. 0. MODESIGNAL. k) Dobbel STOSIG2 iStochastic (NULL 0. 0. 3. 3. 3. MODESMA. 0. MODESIGNAL. K 1) dobbelt RSIV iRSI (NULL. 0. 14. 0. k) hvis (((AC1 gt 0) (AC1 gt AC2)) ampamp (STOMAIN1 gt STOSIG1) ampamp (RSIV gt 50)) hvis (iLastRegular 1) Sonic 91 k 93 1 iLastRegulær 1 hvis (((AC1 lt 0) (AC1 lt AC2)) ampamp (STOMAIN1 lt STOSIG1) ampamp (RSIV lt 50)) hvis iLastRegular - 1) Sonic 91 k 93 - 1 iLastRegular - 1 hvis (ShowSonicSignals false) Sonic 91 k 93 0.0 Som du kan se fra bildet. I henhold til reglene, ACgt0 OG RSIgt50 KJØP ACTt0 OG RSIlt50 SELG Indikatoren antar at den begraver kjøpesignaler linje 1, linje 2 og linje 3. Men på grunn av min begrensning i koding av metatrader, utløses det bare ved linje 1. Jeg vet ikke hvordan du programmerer indikatoren for å utløse andre kjøpesignaler linje 2 og 3. Jeg har noen kodingsproblem i looping. Jeg legger til samme v2.11 beta indikator. Jeg kan se logikken og hva du får ut av RSI. For det første har jeg ikke vet hvordan MT4 fungerer så i det området, jeg vil ikke kunne hjelpe. Men kanskje, jeg kan kanskje bidra med noen logikk bak denne ideen. Jeg tror dette er veldig bra for deg å starte med dette. Som en lang bruker av RSI vet jeg bare at det er et faktum at RSI vil vise sine største prisbevegelser rundt den 50 linjen i stedet for OB og OS-områdene. Hva er AC-indikatoren uansett, og hvorfor vil du ha en utløserkilde opp på linje 2 og linje 3 da. Jeg spør fra perspektivet til RSI-indikatoren. Som jeg ser på diagrammet, gjorde denne kodingen hva som var å spørre om å gjøre: Det avbrød et signal både på oppsiden og nedadgående pause på RSI 50-linjen. Kanskje det er nødvendig med en liten justering på filtreringen for at dette skal fungere skikkelig. Prøv å bli kvitt AC-indikatoren og slått av systemet og se hva slags ting som er godt. En annen ide er kanskje å bruke en langsommere type indikator for å filtrere ut støy generert av RSI i tider når den vriker rundt -50-linjen Ja, jeg kan se at AC-indikatoren gjør det, men som du nevnte, hvorfor signalene ble slått av på Linje 2 og Line3 Ha en god en Jeff Du er bare en handel unna humilitySonic System. Kommersiell Medlem Ble Medlem Mar 2008 9.011 Innlegg Jeg er en 29 år gammel, MomentumTrend handelsmann fra Singapore. Jeg liker å handle på lengre tidsramme lik 4H og D1. Jeg kan ikke være foran hjemme pc hele tiden, og jeg bruker logmein (logmeinltdotgtcom) for å holde styr på. Jeg bruker ODL Metatrader demo (det er GMT 0) for kartlegging, jeg foreslår at du også prøver ODL. Last ned her Så, hvis det oppstår noen spørsmål, er vi i det minste på samme side. Last ned Sonic Striker EA 2.2 som den er sist. Resultatene viser seg å være lønnsomme, spesielt i AUDUSD, EURUSD, EURJPY, USDJPY, GBPUSD. Alt jeg trenger er å være disiplined og consistancy. For ny handelsmann foreslår jeg at du tester ut på quotdemoquot først. Sonic Indicator vil hjelpe deg med å indikere BuySell Signal, er følgende regler for signalet bare for din forståelse. Åpne en posisjon KJØP AC er over 0 eller AC (nå) er enn AC (prev bar) Stoch Main gt Stoch Signal Stoch nå) gt Stoch (nåværende bar) RSI gt52 ADX (nå) gt 15 (Grønn) eller ADX (nå) gt 25 (rød) SELL AC er under 0 eller AC (nå) er det enn AC (prev bar) Stoch Main lt Stok Signal Stoch (nå) lt Stok (prev bar) RSI lt 48 ADX (nå) gt 15 (rød) eller ADX (nå) gt 25 (grønn) Avslutt: Oppsite BuySell signal eller som per Money Management. Sonic Slope er å veilede den generelle markedsretningen i det øyeblikket, vennligst vurder prishandlingen riktig når lydsignal vises mot den retningen, før du tar stillingen. AC amp Stoch indikerer den generelle trenden eller trendendringer RSI brukes til å indikere den sterke trendretningen, mens ADX hjelper meg med å bestemme hvor sterk momentumtrenden er Money Management (Sonic Strker EA) Open Trade med 4 mange (eller 0,4) med stoppfall 80 pips unna Ta fortjeneste på 1. Lot på 30 pips. Stop Loss flytte til Break Even (BE). Ta fortjeneste på 2. del på 60 pips. Ta fortjeneste på 3. Lot på 90 pips. La det fjerde partiet løpe til du ser et motsatt inngangssignal. Jeg opprettet EA for å hjelpe deg med MM-arrangementet Jeg vil gå LIVE på ikke-MT4 megler og all handel, TP og SL vil manuelt innspilles. Denne gona er en start på min forex reise Jeg er alltid ute etter en dårlig handel, smutthull for å definere systemet. Vennligst vær så snill å dele forslagene her. Sonic3.zip 17 KB 6,220 nedlastinger Uploaded 10 mai 2008 11:42 pm SonicStrikerEAv1.0.zip 11 KB 132 188 nedlastinger Uploaded 13 mai 2008 9:04 am SonicStrikerEAv2.0.zip 14 KB 2,503 nedlastinger Uploaded 21 mai 2008 2:10 am SonicStrikerEAv2 .11.zip 49 kb 2.690 nedlastinger Uploadet 19 jun 2008 1:02 am SonicStrikerEAv2.2.zip 69 kb 6,884 nedlastinger Uploaded 21 jul 2008 12:11 amSchmidt-Kupplung Standard S Funksjonsprinsipp Schmidt-Kupplung-koblingen er en kompakt konstruert kopling for presis momentoverføring av ekstremt radialt offset aksler. Akselforskyvningen kan endres både i ro og under kjøring under belastning, til enhver verdi innenfor det nødvendige tillatte svingningsområdet. I denne prosessen er permanent vinkelsynkron overføring sikret uavhengig av akselforskyvningshøyden. Fra en stasjon til den andre opererer de permanent i synkronisering uten faseskift. Standard S Line - kombinasjon av ytelse og kompakt design Standardlinjen kombinerer ytelse, kompakt design og flotte offset-alternativer. Standardlinjen er tilgjengelig for nominelle dreiemomenter på opptil 2.875 Nm og for radial offset opp til 115 mm. Ulike hubformer kan kombineres etter behov. Det finnes 3 forskjellige navformer å velge mellom. Spenningsnavversjonen gir tilbakeslagsfri shafthubforbindelse og høyfriksjonsmoment for applikasjoner med hyppige slagmomenter. Denne versjonen som er egnet for flensing, tillater kortlengdeintegrasjon i kundespesifikke tilleggsdeler. I tillegg er en navversjon for positiv låsemomentoverføring med nøkkelbane og settskrue tilgjengelig. Ulike hubformer kan kombineres etter behov og dermed nøyaktig og individuelt tilpasset de spesifikke kravene.

No comments:

Post a Comment